Träning på en myr!

Idag körde vi på något ovanligt, vi tränade på en myr (en plats i skogen där det är sumpmark typ). Vi samlades vid sandgropen på alnö och inväntade några till. Till slut vart vi 7 st och det var lite väl lite, alla verkade backa idag, det gillas inte. Jogging blev det upp till myren och det var en bra bit, när vi kom dit spelade vi fotboll ganska länge och det var verkligen hur kul som helst och allt annat än torrt. Vi blev praktiskt taget helt dyngsura och mysigast var det ju när någon sparkade och man fick all skit i ansiktet. Efter ett tags spelande vilade vi lite och sedan körde vi rugby, det var också väldigt kul och minst lika blött. Byxorna var alldeles tunga när vi joggade ner igen. Då var det inte mysigt att sitta i bilen vill jag lova, vi åkte ju med Roger ner till ica jag, sanna, bea och ida, fast ida skjutsade han hem. Beas mamma kom och hämtade oss och sedan åkte vi hem. Tyvär togs inga bilder för att ingen hade med sig kamera, buhu.


När jag kom hem slängde jag mig i duschen, det kan ni ju förstå. Gud så mycket jag frös, ville bara kasta mig in i en het dusch. Skönt var det kan jag lova er. Nu sitter jag framför tvn och fryser om fötterna och saknar min älskling, det skulle vara så mycket bättre om han var här med mig nu och höll om mig, hur ska jag klara mig i 7 dagar till? Det är hemskt. Hoppas han har roligt i alla fall och att han ringer någonting snart, måste få höra hans röst. ♥

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

nästa gång kommer nog ALLA ha med sig kameran ;)

2008-08-28 @ 22:43:22
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0