Trevlig kväll med tjejerna

Gårdagskvällen blev lyckad som jag visste att den skulle bli. Det hela började med att jag åkte ut på alnö och handlade lite godis m.m. sedan åkte jag bort till området där jag visste att Matilda bodde, men i vilket hus i den krångliga labyrinten undrade jag. Jag åkte runt och runt och kom inte ihåg vilket hus det var, men till slut började jag känna igen mig litegrann och sedan såg jag några tjejer sitta på en altan som jag också såg var Matildas så då hade jag äntligen hittat efter en kvart typ. Det var bara Sara, Anna, Elin och Stina som hade kommit så vi satt och inväntade alla andra ett tag och pratade. Det tog ett tag innan alla fick klart det som skulle grillas men till slut fick vi äta och det var en riktigt trevlig middag med matkrig och skratt.

Efter middagen satt vi och pratade och vi plockade även fram gotta. Vi vart också sugen på glass och kolasås och chokladsås så vi skickade Emma och Malin ner till ica för att köpa glass och kolasås och maränger. När de kom tillbaka var även Mathilda med så då åt vi glass och tjockade oss för fulla muggar, det var mer än rätt det. Vi satt och surrade ännu mer och sedan gick vi upp och tittade lite på Tila Tequila medans Stina och Matilda smed planer. Planerna resulterade i att jag, Sara och Petra tog på oss vinterjackor och vi alla gick ut och spelade brännboll fast med en fotboll. Mitt lag vann, haha. Så vi bytte spel. Då skulle man kasta ut bollen och bakom den som fångade den skulle alla i laget ställa sig och rulla bollen igenom och sedan skulle den som stod längst bak springa och bränna, det var askul, alla såg så himla roliga ut!

När vi inte ville spela nå mer så gick vi in och började med någon lek då man skulle skriva på lappar vad man gjort och inte i sitt liv och sedan skulle man gissa, det var verkligen hur kul som helst och alla roliga sanningar kom fram. Vi den här stunden kom också Ida och var med och gjorde det. Vi satt och surrade ännu mer och sedan gick vi upp och började se en film, Wrong turn. Vi såg endast halva för att andra delen inte funkade. Så istället började vi kolla på en film från när Matilda var liten, Elin var också med där i början. Jag höll på att garva ihjäl mig, dom var så himla söta. Sedan var det också en avslutning och Ida var ju klockren med blockflöjten inne i munnen, oj så kul det var, och malin var riktigt stilig hon med. Som en avslutning kollade vi på bilderna från deras skolresa, det var väldigt rogivande. Sedan tog alla sig i kragen och for/gick hem, då var klockan runt halv 2..
Tack för en riktigt härlig och rolig kväll tjejer, det är sånt som jag blir glad av, er <3

Kommentarer
Postat av: Milla pilla

svar på kommentar: ja, men vaddå, vi kan ju åka alla tillsammans ;) eller ;D?

2008-08-23 @ 18:50:11
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: Matilda

så himla roligt gumman, vi borde göra det här ännu oftare :)<3

2008-08-24 @ 22:15:19
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0