Utedag med skolan

Idag vaknade jag kvart i 8. Klädde på mig och gick upp och åt frukost. Sedan packade jag ner lite grejer och gjorde mig klar för att ta bussen in till stan. Mötte Matilda på bussen och väl inne i stan mötte vi upp Mathilda och Madde. Vi gick upp till norra, ja vi var hurtiga vi, kämpade oss upp för alla långa trappor. När vi kom upp gick vi till parkeringen och sedan bar det av lite längre in till någon stor platå, hade aldrig varit där. Vi började dela upp lag och sedan satt vi igång med lekarna. Det gick nog inte så bra för mig och mitt lag, men vi peppade varandra ändå och försökte, det är ju bra det med. När vi hade gjort klart aktiviteterna vid varje station så åt vi lunch. Det vart en rolig lunch med slagträn och skratt, haha Lisa var ju bäst. Sedan fortsatte det roliga med brännboll, alla SPare mot alla NVare, det vart lika mellan oss och då skulle det avgöras i en dragkampsmatch vilken NV vann, men vi hade stor chans där i början, vi var duktiga och höll en jättebra stämning mellan oss. Efter det fick vi sluta och då gick jag med ett helt gäng ner till stan och Matilda och jag tog bussen hem till mig, jag skjutsade hem henne på moppen och nu sitter jag här och har slagit mig ner i soffan och har lite ont i benen, trött är jag också.

Lite senare mot eftermiddagen ska jag följa med Matilda, hennes mamma och hennes mammas pojkvän och äta på kina, ska bli mumma det. Har inte ätit på kina på flera månader och det är ju inte bra, det måste jag ändra på. Ikväll ska jag troligtvis vara med Matilda, Robin m.fl. Det kan nog bli kul, eller det blir det säkert.

Nu ska jag slappa i soffan och sedan hoppa in i duschen.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

hoppas ni får det så kul :)<3

2008-08-29 @ 16:08:21
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0