Innebandymatch

Idag for vi till Hudiksvall och spelade match mot Hudik/Björkberg, vilket inte gick så bra. Jag orkar inte berätta om vad som hände i matchen utan det ända som är värt att nämna är att Lovisa gjorde ett mål och Malin gjorde ett, men vi förlorade ganska stort. Var lite less när vi skulle åka hem på grund av vissa saker men nu känns det lite bättre.

Åt mat när jag kom hem och nu sitter jag på mitt rum och är hur slut och trött som helst. Stefan vill att vi ska gå på bio, men jag vet inte om jag orkar. Kan väl kanske göra det för hans skull då bara för att han vill göra någonting, snäll som man är. Jag skulle jättegärna vilja se Twilight igen, det skulle verkligen göra min dag! Jag älskar den filmen, satt precis och tittade på lite klipp på youtube men jag vill bara se den mer då så jag slutade upp med det, haha.

Nu ska jag fortsätta sitta här och invänta svar från min älskling.

Kommentarer
Postat av: Matilda

vilka saker blev du irriterad på? :o

2008-12-21 @ 02:15:33
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0