Twilight

Samhällsredovisningen gick bara bra och vi hade en riktigt het diskussion där innan vi slutade för dagen. Jag och Madde gick på stan och köpte en liten gåva till en speciell person och jag köpte även ett par trosor. Sedan gick vi och åt på subway med Lollo och Malin vilket var väldigt gott! Efter det begav vi oss upp mot bion och inväntade lite folk, Jenny var redan där men Emelie, Andreas och Milla kom också.

Vi såg på filmen Twilight, jag vet inte ens vad jag ska säga förutom att den var helt underbar och jag vart helt förtrollad...och lite förälskad på låtsas då i Edward Cullen, helt makalös kille. Känslorna för den här filmen är obeskrivliga men också väldigt enorma, det vart en blandning av skratt, tårar och arga/sura miner. Jag älskar verkligen filmen och jag vill bara se den om och om igen, helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0