Måndag återigen

Det är drygt med måndagar, är alltid så trött och grinig, jag kan inte komma ihåg en måndag jag har varit glad på skolan och det är ju lite trist. Jag trodde att jag hade missat bussen imorse men sanningen var den att den var rejält försenad, hela 20 min 25 min försenad till och med, inte nådigt eller. Jag kom i alla fall till skolan, var ungefär 20 min sen.

Har haft historia b, hål, lunch och kultur och idéhistoria, nu väntar psykologi sen slutar jag. Ska hem och plugga franska, skriva träningsdagbok och sedan städa, undra hur jag ska hinna det med tanke på att jag har träning kl 7 och slutar vid 3 och är hemma vid 4 nästan. Får hålla tummarna att jag hinner och att det blir bra trots att det är kort tid.

Sitter i uppehållsrummet nu med Madde och pratar om lite viktiga saker, det är skönt att få prata av sig. Jag är hungrig, det var äcklig lunch så kunde inte äta så mycket, jag vill kunna äta nyttig och god mat... Har också väldigt ont i magen, men det kanske är för att jag är hungrig då.

Madde är bäst!


Kommentarer
Postat av: Madde

DU ÄR BÄTTRE ÄN BÄST! :D Hade jag haft lite mat har du fått. :D

2008-12-01 @ 13:17:08
URL: http://mhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0