Som väntat

Det gick precis som jag hade väntat mig, franskaprovet alltså. Tre minuter över kvart över 8 kom jag inrusande i klassrummet halvt förberedd och hur trött som helst. Det gick käpprätt åt helvete och jag balanserar på en smal lina nu om att få godkänt eller icke godkänt, trevligt trevligt. Det sänkte inte mitt humör så det är ju positivt, faktiskt så hakade jag inte upp mig så mycket på det. Hade historia ett tag efter och då gjorde vi någon uppgift inför provet som är efter lovet, gick rätt så bra. Har haft lunch med pannkakor, luciaträning inför imorgon och nu har jag haft engelska då jag har försökt skriva på min essay, gick sådär, har i alla fall haft .

Ska ha samhä

Kommentarer
Postat av: beckis glas

Asså jag undrar om någon kommer att få godkänt på det där franskaprovet ;O det verkar inte ha gått bra för någon ;/

2008-12-14 @ 23:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0