Tisdag morgon

Hej och hå, idag är det tisdag och jag har haft franska från 08.15 till 09.35, okej, jag kom lite för sent men ändå. Det var dötrist och jag har panik för att vi har ett stort prov nästa vecka, det känns surt men det är bara till att plugga. Har religion nu i en kvart till, sedan är det lunch och sedan är det svenska och naturkunskap. Slutar 14.50 och då ska jag plugga lite franska med Lollo tror jag, om det inte blir luciaträning förstås. Sedan ska jag hem och hämta några bingolottos julkaledrar som jag ska sälja och sedan åker jag till mamma.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska i alla fall träna på eftermiddagen, lär väl bli massa OTH och pluggande, lite lugnt sådär. Så ser min dag ut, ganska skönt ändå, förutom allt plugg som tar kål på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0