addiction

Hah, nu har jag gjort medicinprovet, och det kan jag säga er att det gick hur bra som helst, satte alla 23 frågor får jag hoppas på. Det var verkligen inte så svårt som jag trodde att det skulle vara och jag lovar, jag fuskade inte!
Jag satt här hemma och gjorde provet som sagt, asskönt var det. Satt här med ett glas saft och kunde bara ta det lugnt. Klar var jag efter ungefär 30 min.

När jag hade gjort provet gjorde jag inte så mycket, satt mest och kikade på massa bloggar och jag håller med Linn om vad hon sa idag på skolan, man blir verkligen beroende, lyckades till och med kika på blondinbellas blogg tidigare idag som jag aldrig ens sett förut (jag vet, jag är lite efter), och grejen är att det faktiskt är kul att läsa, ni kan kalla mig knäpp eller vad ni vill men jag tycker faktiskt det. Nu när jag har läst den en gång tror jag att jag kommer fortsätta med det, ojojoj, vad har det blivit med mig. Skäll på mig!

Nog om det nu.
Snart ska jag åka till mamma, det är så himla tråkigt här hemma så att jag tror jag avlider snart.
Där vet jag inte vad jag ska göra men nåt vill jag hitta på!! är så himla uttråkad.
Gör nåt med mig nån!!!

Hare bäst tillsvidare.
/ bellsi



Kommentarer
Postat av: beckisglas

kul att det gick bra på medicinprovet :D

2008-02-15 @ 21:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0