goder morgon

Jag kom hem ungefär 02.45 inatt och då var jag måttligt trött. Jag gick och la mig nästan på en gång och precis när jag skulle somna ringde Mackan, snälltsnällt. Han frågade om vi hade låst, men det hade ju inte jag behövt göra eftersom att Kicken var kvar där. Jag ville bara sovasovasova ju så det blev inget långt samtal med Mackish.

Nu är det en god morgon, vaknade vid 9 ungefär och har bara hunnit äta frukost hittills.
Det känns som att det kommer att bli en härlig dag idag eftersom att först ska jag vara med gobea och vi ska ut på promenad har vi bestämt, man vill ju röra på fläsket litegrann.
Vi ska gå och kolla på emils match eller vad det nu var, det kan bli skoj! men det vet jag att det blir.
Ja iallafall, runt 6 ska jag åka hem till Nellsan för att då ska vi fira Milla och parta litegrann, det ser jag fram emot! men jag måste åka hem ganska tidigt för att jag har match dagen efter och då vill man ju vara laddad. Bea ska med också så det blir kung! då får hon se hur vi spelar och så, det kan vara bra.

Vad ska man göra nu då?
Äh, det kanske är bra att bara ta det lugnt ett tag eller så, eller det var iallafall väldigt skönt att göra det.
Det blir ingen afropowerdance för mig idag eftersom jag kom på förut att jag har glömt kortet hemma hos pappa och det måste man ju ha med sig. Menmen, jag får ta det någon annan dag då. Ska ju trots allt ut på promenad idag så.
Nu ska jag ge mig. Skriver mer sen, garanterat.

Hare bäst så länge!
/ bellsi



Kommentarer
Postat av: Bea

Det var super kul! :D

2008-02-16 @ 19:52:08
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0