hos mackan

Just nu är jag trött och sitter hemma hos Mackan och är lite på gränsen till depp.  Men snart ska jag gå hem och sovasovasova för imorgon blir det Afro Power Dance kl 10.40 på morgonen, det ska bli riktigt kul.
Fast jag ska inte gå hem riktigt än för att jag behövde inte följa med till Mattias eller vad det nu var så nu blev jag lämnad här med Kicken som sitter och tjuvläser, men han får läsa sen!
Vad gör han då? jo han sitter och packar upp film, den heter typ Turok son of stone eller nåt sånt. Den ska han se på sen, och undra om till och med jag ska det...hm, det är frågan!
Men jag kanske skulle gå hem ju, fast jag orkar inte, det är ju såååå långt bort (inte), haha, det är ju bara mittemot, men jag är ju som jag är så ofta jag pallar, aja.

Vilket nödvändigt blogginlägg det här blir, men det är därför att jag kände mig tvungen att skriva fast jag inte ens behöver. Som sagt så är jag som jag är och blablabla osv.
Nu märkte vi att filmen var tecknad så det tyckte inte Kicken om. Vet ni vad han gjorde? Jo, han sa "skitfilm!" sen tröck han bort den och startade en annan, Superbad hette den tydligen.

Jaja, nu ska jag sluta skriva, inlägget får ju inte bli för långt!
Hare bäst!
/ bellsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0