i'm back

Hejsan.
Nu är jag tillbaka efter ett väldigt långt uppehåll. Egentligen vet jag inte varför jag slutade att skriva, men det måste väl ha varit för att jag inte orkade eller för att jag är väldigt less på designen.
Men nu kommer jag iallafall börja skriva igen, om allt och ingenting.
Jag har insett att det är väldigt skönt att skriva blogg ändå, då kan man bara släppa ut allt till allmänheten, det kan vara bra ibland.


Sen jag skrev har ganska mycket hänt, men jag tänker inte berätta vad,det är så mycket.
Enligt mig så suger allt just nu. Just nu hatar jag kärleken och den hatar även mig.
Har lust att bara stänga in mig på rummet och isolera mig ett tag, bara skita i allt.
Fast egentligen, hur långt kommer man med det då ? svaret på det är ju ganska självklart, ingenvart.
Men varför ska all skit dra sig till mig? det är som att jag är utsatt på något vis, utvald att bli sårad.
Vad ska man göra när man är på botten av allt?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0