jag hatar matte

Nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap, det är sista lektionen för idag. Vi ska börja med ett arbete, eller rättare sagt en rapportskrivning och det kan jag lova att jag verkligen hatar. Men i och för sig hatar jag allt med skolan nu för tiden. Jag ska iallafall försöka se det positivt.

Jag vill tala om att...jag fick IG på matteprovet idag, eller jag gjorde inte ens hela provet, jag gjorde typ 2-3 frågor, sen kollade jag igenom resten av frågorna och fattade ingenting, så efter ungefär 15 min av provtiden gav lilla jag upp.
Jag gick då på toa och grinade (patetiskt, jag vet ), jag är så känslig! + att jag aldrig har fått IG på ett matteprov förut. Det kändes bara så jäkla hemskt. Det var mitt andra IG! det märks att det bara går sämre och sämre för mig. Orkar snart inge mer. Jag behöver verkligen hjälp eller någon att prata med, USCH, jag mår fan dåligt av det. Och jag som vill bli läkare måste ju ha toppbetyg och allt, det kommer jag aldrig att klara.
Jag hatar verkligen matte!

Snart är dagen slut, men egentligen är den ju inte slut för mig för att efter skolan ska jag på stan ett tag och sen ska jag åka hem och göra medicinprovet, jag gör ju det på distans så jag får göra det när jag vill under dagen och vart jag vill och jag anser att det är skönare att göra det hemma där man kan sitta och tänka. Det gillas eftersom att jag kommer att sitta med boken när jag gör provet så att jag kanske kan småkolla litegrann.

Nu ska jag söka fakta om någon konflikt i världen, tråkigt!
Hare bäst!
/ bellsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0