misslyckad kladdkaka

Jag fick sluta en halvtimme tidigare idag :D weeei, I like it.
Och jag måste säga att ordklassprovet gick hur bra som helst, det var verkligen busenkelt!

När jag kom hem gjorde jag en kladdkaka, men den blev misslyckad :( jag hatar när dom blir så, inte för att dom brukar bli det för jag är faktiskt känd för att göra väldigt goda kladdkakor. Menmen,  jag har ändå ätit halva själv! (den var liten). Nu är jag så hungrig att jag håller på att dö, också kanske jag inte ens hinner äta...eller jo det gör jag. Jag ska göra det nu!
Sen bär det av till ego och självförsvarspasset med endast Malin idag :) men det blir skoj det med!

Hare så länge!

/ bellsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0