myspys en fredagskväll

Jag har det riktigt mysigt faktiskt, det har jag haft hela kvällen om jag tänker efter. Har stoppat i mig en massa onyttigt, och det kändes bra! Först åt jag lasagne (som jag hade gjort själv), den var mycket god. Jag anser mig själv som en väldigt bra kock nu för jag fick bra med kommentarer. Det tog ju sin lilla tid också kan jag lova, men ska det bli bra så får man ta sig tid till det också. Jag har också ätit glass, daimtårta, princesstårta (Caj fyllde ju år så då vart det mycket tårta), och mera glass. Jag har kollat på två filmer hittills ikväll och är inne på den tredje, den första filmen var Alvin och gänget, den var verkligen jättebra och hur himla söt som helst, sen såg jag på Juno och den var också väldigt bra tycker jag om jag får säga det själv. Det känns som att den här kvällen behövdes efter den här veckan.
Nu känner jag mig som en tjockis, men det får man ibland också, ska ju ändå träna imorgonbitti så det är ingen fara med det. Då ska jag på Corepasset halv 11:) första gången för mig på det passet så det ska bli kul. Det är mest rygg och magträning och det behöver jag!

Just nu håller jag på att titta på en film, Are we done yet heter den och den är asbra. Jag vart tvungen att slita mig från den ett tag och skriva ett blogginlägg kände jag. Men nu när jag har skrivit några rader så ska jag nog återgå till filmen så får jag se om jag orkar skriva något mer ikväll eller ens lägga upp en bild eller nåt, men jag får se, det lär ju visa sig så håll utkik om ni orkar. Annars, gå och lägg er, det är sent ! haha.

Jag lägger in en bild på Alvin och hans gäng för att dom är så coola och söta, och för att jag bara ÄLSKAR filmen <3

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0