oh happy day

Yes, idag blir det skola, weeei, heja skolan. Jag börjar 12 så det är ganska skönt.
Först har jag historia och sen svenska och prov, det låter väl roligt ? näe, skulle inte tro det!
Som tur är så slutar jag efter det, och då är klockan exakt 14.50, inte en minut senare.

När jag kommer hem ska jag nog inte göra något speciellt, kanske ska retas lite med far min, HAHA, nej jag skoja bara! han skulle bli så sur för han är en surkart!!!
Men seriöst, det blir nog plugga som vanligt, inte det roligaste men det måste göras.
Sen får jag ju min belöning i form av träning, och då menar jag inte vilken träning som helst utan då menar jag mitt älskade självförsvarspass. Dit ska jag med Malin och troligtvis Mäddie får man hoppas på då.
Jag verkligen älskar självförsvarspasset på ego, det är så himla kul och man lär sig jättesnabbt, det är ju typ karatebaserat så nu får ni passa er om ni ska slåss mot lilla mig, nanana, hahaha!
Gud så flummig jag känner mig idag. Jag längar tills jag kommer till skolan så jag får retas och busas lite med folket !

Nu ska jag trycka näsan ner i svenskapapprena och medicinboken, wish me luck!
Have a nice day
/ bellsi

Kommentarer
Postat av: beeeeeis

hihi buuus bella :D

2008-02-14 @ 12:58:32
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0