positiva tankar

När jag kom till skolan idag kändes allting jättejobbigt, men sen pratade Elin med mig och fick mig att tänka positivt, jag kan klara det som krävs, bara jag vill. Hon lättade på min börda helt enkelt, det kändes skönt. Hon är så bra på att prata tjejen, haha. Tack Elin <3

Första lektionen gjorde jag inte så mycket på, satt mest och lyssnade på en genomgång om hur man skriver en rapport och sedan satt jag och skrev av lite av Helenas historieanteckningar. Sedan blev det lunch och efter det idrott. Det var askul på idrotten idag, vi körde styrka på 15 olika stationer och på slutet blev det avslappning och så slutade skoldagen.

Jag och Madde hade bestämt att vi skulle plugga tillsammans litegrann så hon följde med mig hem och då satt vi och gick igenom det mesta inför provet imorgon. Hon var inte här så länge, vid halv 5 åkte hon hem och då fortsatte jag att plugga och sen åt jag toast som fick bli min middag.

Snart ska jag träna som jag ser fram emot som vanligt, sen åker jag till pappa och då blir det historieläsande, bra att veta va? men vad bra, då säger vi så!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Elin Andremo.

Så lite så vet du gumman, jag pratar så gärna det ska ju bli mitt framtida yrke så det är lika bra jag börjar öva mig nu ;D haha

2008-02-26 @ 18:41:53
URL: http://www.nogg./ecia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0