sportlov=plugglov

Jag har blivit helt tokig i äppelpaj, jag vet att jag är onyttig, men ibland får man vara det. Tröstätning kallas det, och då undrar ni säkert varför jag tröstäter! Jo, jag gör det därför att jag är sur ocb besviken på min skola och på lärarna, det brukar inte vara något större fel på lärarna (förutom en), men nu har dom gått för långt. Vi i min klass kommer knappt att få något sportlov, vi kommer inte få någon fritid alls i princip, vi ska sitta hemma och plugga hela lovet, jättekul! INTE... så nu vill jag protestera, men det kan jag inte för att dom kommer inte att ändra på någonting ändå.

Jag ska hinna bli klar med engelskauppsatsen som ska vara på typ minst 3 sidor, rapporten som ska ha sitt första utkast på måndagen när vi kommer tillbaka och jag har knappt kommit igång, inlämningsuppgift i idrott både i praktik och i teoretisk form, träna till kristendomsläxförhöret som vi har på onsdagen, + att jag har fetaste inlämningsuppgiften att göra i medicinkursen som jag inte förstår något av som jag skulle ha börjat med förra veckan. Ni ser ju, det är hemskt! och dessutom på ett LOV då man ska ta det lugnt och vara fri från skolan. Jag hatar skolan för tillfället, snart kräks jag som jag sa till Sara idag, blää på allt. Då kan man ju lika gärna vara i skolan hela lovet då!

Nu ska jag äta mer äppelpaj och PLUGGA MEDICIN!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ge mig äppelpaj :O:O

2008-02-27 @ 16:36:31
Postat av: nbe

vad då för engelska uppsats =O

2008-02-28 @ 13:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0