torsdag

Idag är det en slags "träningsdag" för mig måste jag säga. Imorse runt nio tränade jag och Madde på ego i en timme och tio min ungefär, det var jätteskönt att träna på morgonen innan skolan. Vi mådde nog riktigt bra efteråt båda två. Ikväll ska jag också träna, eller då ska jag på självförsvar, men det är ju träning det också, mycket träning! det är verkligen jättejobbigt men också väldigt roligt.

Jag har inte gjort något alls idag på skolan typ. Först hade vi historia och då skulle vi bara läsa till provet, och det gick ju inte så bra! sen var det svenska och rapportskrivning, jag kunde inte göra någonting alls eftersom min dator var hos datakillen fortfarande *suck*. Den fick jag inte tillbaka idag heller, jag var där uppe hos han och frågade efter min dator och då sa han att han inte ens hade hunnit kolla på den men att det skulle gå snabbt att göra det och han skulle göra det på en gång. "Kom tillbaka om 20 min" sa han, och det gjorde jag, men var han där? NEJ! åhh, jag blir så less på att han är så jäkla störd, också pratar han om massa saker hela tiden och tror att jag ska fatta hur lätt som helst, blä för han! Nu måste jag gå till skolan ändå imorgon efter rättegången, fuck!
Japp, jag är less nu, men annars är det lugnt.

Jag är hungrig och vill ha mat, nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0