won't you take me to funkytown?

Har inte kunnat skriva något inlägg idag eftersom att jag har varit hos Beis, men nu ska jag berätta lite.

Gud så kul jag har haft nu, både igårkväll och Hela dagen idag med beisen, hon får en så glad liksom.

Ska berätta litegrann om vad vi gjorde:

Igår kom jag till henne runt 6 och då satt vi och kollade i skolkatalogen ett tag och väntade på att maten skulle bli klar. Sedan blev det mat då, kyckling, potatisklyftor och beasås, det var otroligt gött! och man fick sig en trevlig pratstund också. Efter det lirade vi lite guitar hero, hon ägde mig, men jag är ingen dålig förlorare så jag bara skrattade jag.
Sedan blev det melodifestivalen. De flesta låtarna var väldigt dåliga, men jag och Bea tyckte att Patrik Isaksson var ganska bra så honom höll vi på, såklart så gick inte han vidare, inte ens till andra chansen. Det var ju bara skitlåtar som gick vidare, jag HATAR BWO! menmen, då fick vi ju bli lite besviken också, som alltid!
Fruktsallad gjorde vi sen innan vi skulle kolla på film. Så då vart det fruktsallad och vaniljglass till Dude, where's my car? som för övrigt var asbra! Vi tog också en massa heta bilder som ni kan se längre ner :) Gud vad mycket vi skrattade, det är inte klokt alltså, men jag visste ju att jag skulle få en skrattattack, satt bara och väntade!
Vi såg också på en annan film som hette Who's your dady? den var ganska bra den med faktiskt och rolig.
Lite innebandyspelande blev det också mitt i natten, då var vi ju lite trötta så det var askul :D men bollen for under sängen eller bordet hela tiden, haha!

Sedan tror jag faktiskt att vi gjorde oss klar för sängen, det var ganska skönt för trötta var vi allt. Vi somnade ändå ganska sent för vi låg och pratade ett bra tag också.

Idag har vi faktiskt haft väldigt kul också, trots att det var söndag! Vi vaknade runt elva och klev upp ca. halv tolv, då åt vi frukost. Sedan såg vi på Harry Potter också, den första, vi satt och pratade med i helva filmen typ, haha! När den var slut gjorde vi kladdkaka som vart jättegod och sen blev det mer film, Mannen med järnmasken blev det då, uppföljaren till De tre musketörerna. Den var otroligt bra och det kom en skvätt på slutet.
Efter filmens slut kom mammsen och hämtade mig.

Jag har haft riktigt roligt med Bea, verkligen hur kul som helst, tack för att du gjorde gårdagskvällen och dagen idag så roliga vännen <3










Kommentarer
Postat av: Bea

iih, gumman! :D jag hade så himla tok roligt med dig! :)

2008-02-25 @ 17:16:17
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0