Borta ett tag

Nu är jag inte i sundsvall längre, jag är i umeå...eller rättare sagt utanför umeå i gubböle tror jag att det hette. Äntligen blev det av att jag åkte till min moster. Det är kul att vara här och umgås med alla, kusin tommie och vovvarna är så gulliga och man får inte nog av dom. Jag kom hit i söndagskväll och är långt ifrån less. Det är så skönt att ha lämnat sundsvall och timrå för ett tag, också måste man ju göra något på sommaren åtminstone.

Igår var vi ute på en lååång cykeltur jag, min moster, jimmy och tommie, det var skönt må jag säga. Sedan har vi inte gjort så mycket, bara spelat boule och lite andra småsaker. Jag vet inte när jag kommer hem, det beror på om jag och jimmy kan följa med dem till pite i helgen, då kommer jag hem på söndag annars kommer jag hem på fredag :)

Men nu ska jag äta lite, skriver mer sen.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0