Dåligt av mig

Nu har det varit dåligt med bloggskrivande för mig ett tag, men jag kan ju säga att jag har haft mycket annat för mig. Ska väl ta lite sammanfattande vad jag har gjort under de senaste dagarna.

  • Lördag: Tränade, var med matilda och många fler på hamsta till halv 5.
  • Söndag: Badade på lilla bandsjön, tränade.
  • Måndag: Skola, spelade fotboll och brännboll Sp mot Nv och Nv vann båda. På kvällen hade jag ont i huvudet och var med bea och kollade på film och pratade oså.
  • Tisdag (igår): Skola, betygssamtal och skolavslutning :D. På kvällen var jag med madde, linn och helena och massa folk från Nv hemma hos matilda i fagervik, det var så jäkla kul, måste göras om. Vi såg på fotboll, spelade fotboll, pratade en massa osv. Verkligen jättekul hade jag. Madde och jag tog en lååååång promenad hem och sen somnade vi så fort som möjligt när vi kom hem.
Så, det var mina dagar det, lite kort sådär. Berättar mer om denna dag senare för nu ska jag ringa till min exlärare i medicin och ha betygssamtal, wish me luck :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0