En fantastisk vän

Det här inlägget är tillägnat en riktigt bra vän som jag tycker om väldigt mycket. Allt jag skriver är sanning så ni inte tror att jag skriver det bara för att, jag menar varje ord.

Glad är jag när jag är med dig, gladast av alla! Vi har inte umgåtts så mycket förut och jag förstår verkligen inte varför för det är så roligt att vara med dig. Man blir på bra humör och det är så det ska vara, ler du så ler jag med och skrattar du så gör jag det också. Du förstår mig på ett bra sätt och det är inte lätt för det mesta, jag känner att med dig kan jag verkligen prata om vad som helst och du ska veta att jag ställer upp och lyssnar när helst du vill och behöver det. Jag hoppas att det här är början på en lång vänskap för du är en vän som är guld värd och det vill jag att du ska förstå. Jag har tur som har en sån bra vän som dig, Matilda Burström <3


Kommentarer
Postat av: matilda

Isabelle Andersson, du ger mig tårar i ögonen (HELT SANT!). Tack så sjukt mycket för de orden. Jag behövde dem verkligen ifrån dig och du ska veta att jag känner precis samma om dig. Det ska jag bevisa i Min blogg :) (L)

2008-06-26 @ 18:34:14
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0