Filmtips

Måste tipsa om en film som jag såg på idag med berre! Benchwarmers heter den och jag kan lova er att det är en sjuhelsikes rolig film, man skrattar typ hela tiden. Jag och berre satt och skrattade nonstop tror jag, och då är den rolig, haha. Den är ju från 2006 så många har säkert redan sett den, men för er som inte har det så är det ett bra val om man gillar riktigt sjuka och roliga komedier! Den här filmen fick en verkligen på bra humör och det kom några tårar i ögonen där också, inte för att det var sorgligt utan bara roligt.

Den handlar om 2 töntar som ska lära sig att spela baseball, en kille som har en gömd talang hjälper dem och de möter massa som är bra och vinner. Tänker inte berätta hur den slutar förstås, det får ni ta reda på själv :)
Av mig får den iallafall 9/10 i betyg!


Kommentarer
Postat av: danne

den är typ den roligaste komedi ever :D

2008-06-19 @ 03:49:52
URL: http://dannewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0