I väntan på min vän

Ja, nu väntar jag på att madde ska komma till mig. Det blir nog inte så att vi springer ikväll, vi tänkte göra det imorgonbitti istället :) ikväll tänkte vi bada, så fort jag har blivit klar med min insändningsuppgift, men det är inte så svårt. Det jag blir så irriterad på är att min lärare i medicinkursen hade skrivit ut att jag skulle ha deadline för min insändningsuppgift samma dag som jag skulle göra provet vilket är imorgon! men nu har hon varit inne och ändrat idag och satt deadline för insändningsuppgiften idag, så här sitter jag och skriver för fulla muggar så jag kan bli klar någon gång. Jag vill ju kunna göra någonting denna otroligt härliga och varma kväll, + att man är ledig så då vill jag verkligen göra någonting! men jag är snart klar!

Jag och madde ska iallafall ta ett dopp sen på lilla bandsjön tror jag, det kan bli jätteskönt för jag är alldeles varm hela jag. Hon ska även sova här så det blir prima det. Lär ju dra in till stan imorgon på dagen tror jag. Sedan på eftermiddagen måste jag göra prov, inte så kul, men det är ju slutprovet och sista dagen för kursen så! jag hoppas att det kan gå bra :).

Hoppas att ni har det trevligt ikväll allihopa. Ikväll ska jag ta kort så imorgon kan ni vänta er lite på bloggen, känns som att det var ett tag sen :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0