Jag har ju sommarlov!

Ja, det har jag ju, men det känns inte som det tack vare vädret. Men jag behöver ju inte vara i skolan så det är ju ett tecken på sommarlov :D fast i och för sig så var jag där ett tag förut för att lämna in medicinboken och databoken, men det var bara på en kvart så, nu är jag fri.

Idag har jag som sagt haft betygssamtal medans madde var här borta och klippte sig. När hon kom tillbaka åkte vi då in till stan, träffade gomatilda på bussen, jag skulle till skolan och madde skulle på mattes student. Jag åkte hem till mamma istället för hem och satt med emelie på bussen. Hemma hos mamma gjorde jag inte så mycket, satt och pratade och fick veta att mamma ska skaffa hund, eller mest som fodervärd då, men det kommer att bli bra för vi har ju haft honom förut, lille baccardi snackar jag om, det är min mosters hund, men hon vill inte ha kvar den just nu. Det kommer bli jättebra, jag ska träna han och sådär. Fick iallafall skjuts av mamma hem också fick jag bensin av henne också, fulltank! det var snällt det, tack mamma :)

Lite senare ska jag på skolavslutning, för jimmy och nina, mina småsyskon! sen ska jag nog följa med milla och kolla på fotboll, hennes pojkvän som spelar :) men det blir bara av om det inte spöregnar! USCH! jag hatar regn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0