15:57

Kom inte på någonting bra som rubrik så det fick bli tiden istället, ibland har man ju lite idétorka.

Röntgen gick bra förut, men jag fick lite smått panik när vi kom till Härnösand då jag kom på att jag hade glömt min plånbok där både mitt leg och patientbrickan låg. Pappa vart också lite smått irriterad, men det gick bra iallafall, jag behövde inte visa något sådant utan det var bara att åka upp på röntgen och anmäla sig. Jag fick vänta i kanske fem minuter innan det vart min tur. Röntgen tog kanske tio min så efter bara en halvtimme i Härnösand så var vi på väg hem igen.

När jag kom hem fikade jag lite och kollade på tv, sedan försökte jag skriva lite på min rapport, och jag kan säga att det går lite framåt, jag vet iallafall vad jag ska skriva nu och jag har kommit en liten bit på resultatet. Mer plugg blir det kanske sedan när jag kommer hem ikväll för att det är ju hockey! det blir nog lika spännande ikväll som det har varit varje match nu under slutspelet. Nu står det ju 1-1 i matcher mellan Timrå och HV71, men jag tror på Timrå, det är ett starkt lag. Go Timrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0