17.52

Skolan idag, jaa, vad ska man säga om det?

Jag jobbade på riktigt bra på historian, först hade vi genomgång och sen skulle vi läsa och diskutera, det gick väl sådär när det kom till att diskutera men jag hängde med riktigt bra annars. På rasten kom jag på att jag inte hade gjort några situps på morgonen så då bestämde jag mig för att gör det då, Linn var också på, det var lite kul. Jag gjorde måånga situps och sen gjorde jag plankan. Linn gjorde situps och armhävningar, haha! även att vi gör sånt i skolan, men det var kul iallafall.
Sen på svenskan satt jag och Madde ute i korridoren och skrev på våra rapporter. Jag lyckades skriva HELA min bakgrund som nästan blev en sida, då kände jag mig duktig. Sen slutade vi kan jag lova, två lektioner är inte mycket eller, otroligt sköna torsdagar vi har. Fast jag satt ju kvar på skolan efteråt också och skrev litegrann.

Ikväll ska jag på Söråkers folkets hus med pappa för att kolla på hockey :D det ska bli kul, och jag hoppas att dom vinner ikväll, älskade Timrå IK!

image129

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0