a brand new day

Jag kom inte in på bloggen igårkväll efter hockeyn så det är därför det inte blev mer än 1 inlägg igår, sorry.
Här är en sammanställnining av vad jag hade för mig igår:

  • Vaknade kl 9
  • Satt vid datorn
  • Åkte in till ego vid halv 1 och tränade i 3 timmar
  • Tog bussen hem
  • Åt och duschade
  • Var på hockey (Timrå - HV)
  • Kollade på the eye
  • somnade
Det var gårdagen det. Det bästa igår var ju hockeyn, Timrå vann över HV71, det låter lite otroligt va? det var verkligen inte väntat, men timrå är vakna nu. Men det kan slå fel, man vet aldrig, än är det inte över!

Idag är det en helt ny och fräsch dag och jag kommer säkert att hinna göra massa smått och gott. Det jag har planerat för dagen hittills är plugga (jag vill inte, blää), ta en promenad upp till timrå för att ta ut pengar, plugga lite mer kanske (eller så inte), klippa mig, och kanske vara med älsklingsbea ikväll. Det låter ganska bra, förutom det där pluggeriet, jag behöver verkligen Madde! buuuäh. Men jag ska försöka skriva litegrann även fast det är svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0