a walk in the sun

Det blev ingen träning idag pga. pms och att viljan inte fanns där längre. Istället blev det en två timmars lång promenad med min lillmilla. Vi gick till ljusta och massa omvägar och tillbaka, det kan jag säga var väldigt skönt, men även lite kallt, mina fingrar var som istappar när vi kom till Milla trots att jag hade haft vantar på mig hela tiden. Vi pratade om allt möjligt, det var ju så längesen vi pratade om saker och ting. Men nu känns det bra att man har fått prata ut litegrann, prata på riktigt alltså.

Efter ungefär en kvart hemma hos Millisen kom Ulli och hämtade mig. När jag kom hem åt jag mat, billys pizza fick det bli eftersom att jag inte ville ha kyckling och potatissallad, mådde illa när jag bara kollade på det, men pizza fick duga det med. För en stund sen åt jag lite godis och en apelsin också. Usch, vad onyttig jag har blivit de senaste två veckorna, det är inte klokt, jag äter något onyttigt varje dag. Jag ska nog börja med det där nyttiga livet iallafall. Men gud nej, vad säger jag? man lever ju bara en gång! fast ibland vill man ju vara lite nyttig förstås, men man ska ändå få äta godsaker när man vill och när man anser att man är värd det, det tycker jag iallafall.


Ikväll blir det lugna puckar, orkar inte göra så mycket, ska sitta och vara social på msn eller kolla på någon film senare eller så.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0