bra kämpat

Som sagt så spelade vi dm idag jag och tjejerna i Alnö IBK, det gick ganska bra faktiskt. Vi kom trea så att det ska vi vara nöja över. Jag tyckte att alla kämpade på riktigt bra idag, vi var verkligen ett lag. Är så glad att vi har hittat tillbaka till vårat spel som vi inte hade i onsdags t.ex. men nu gick det ju riktigt bra. Nu är serien slut och vi kom 5:a, det är bra gjort av oss eftersom vi kom sist förra säsongen! creds till oss, gud så mycket vi har utvecklats tillsammans tjejer, det är svårt att tro, men vi ska bli bättre :D
Nästa säsong har vi division 3 att se fram emot, då jäklar :D jag tror på oss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag älskar det!

2008-03-16 @ 23:41:11
URL: http://mahuldan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0