dagens

Dagens humör: Glad och peppad!
Dagens borde: Inte äta godis
Dagens frisyr: Utsläppt och uppsatt lugg
Dagens klädsel: Blåa jeans, svart lång "t-shirt" och en svart kofta
Dagens planer: Åka buss upp till Ö-vik och kolla på Modo-Timråmatchen
Dagens vill ha: Pengar och en vinst från timrås sida
Dagens längtan: En pojke
Dagens beroende: Datorn och massa babbel
Dagens tråkigaste: Pappa skällde på mig imorse
Dagens personer: Helena Pettersson, Linn Estefors och Camilla Dahlberg
Dagens irritation: Har inte varit irriterad idag
Dagens kommentar: "Du är jättefin" sa Linn till mig alldeles nyss :)
Dagens låt: Svensk pop - sjyrra
Dagens vän: Martin Östberg, han är bra snäll han
Dagens onyttiga: Godis!
Dagens dryck: Vatten
Dagens middag: Blir ingen middag idag, det var isåfall godiset som jag köpte förut
Dagens bästa: Hockey tonight
Dagens sämsta: Abslout ingenting
Dagens babe: Emilia Vähäsalo

Kommentarer
Postat av: Ollie

Jag vill oxå ha en pojke^^

2008-03-18 @ 15:47:48
Postat av: Milla

någon speciell pojke på längtan där :D?

2008-03-18 @ 19:21:46
URL: http://ecwn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0