dagens

Dagens humör: Pms på morgonen, annars har jag varit på rätt bra humör
Dagens borde: Idag borde jag kanske ha pluggat eller tränat
Dagens frisyr: Utsläppt, inget märkvärdigt
Dagens klädsel: Svarta mjukisar, rosa t-shirt, brun kofta
Dagens planer: (kvällens)Sitta vid datorn, titta på film eller något sånt
Dagens vill ha: Apelsinjuice
Dagens längtan: hm (a)
Dagens beroende: Luft
Dagens tråkigaste: Missade bussen till stan 
Dagens personer: Camilla Westin
Dagens irritation: Hm, vill jag inte avslöja
Dagens kommentar: Ingen tror jag
Dagens låt: I can't help myself - kelly family
Dagens vän: Camilla Westin
Dagens onyttiga: En pizzabit och godis
Dagens dryck: Apelsinjuice
Dagens middag: Billys pizza
Dagens bästa: Promenaden med Milla
Dagens sämsta: Pmset imorse
Dagens babe: Beatrice Kerttu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0