get up stand up

Det var mycket mysigt att basta med Ewe, Milla och Emelie igår, jag tror vi satt där inne i en och en halv timme iallafall, fast vi gick ju ut och visade oss lite för grannarna också, haha! det var väldigt skönt kan jag lova, jag älskar att basta, men felet igår var att jag var så trött så det vart lite jobbigt på samma gång, men iallafall, när vi var klar gick alla in och duschade och sen slog vi på en film och käkade popcorn, men jag somnade ju efter en kvart kanske, jag var verkligen jättetrött. Efter filmen satt alla förutom jag och pratade och skrattade till typ halv två tror jag, men jag hängde inte med jag, pallade verkligen inte. Milla och Emelie gick och jag och Ewe gick och la oss direkt.

Imorse vaknade jag och Ewe runt 12, då åt vi frukost och sen bestämde vi oss för att åka ner på stan och kolla lite så vi började göra oss iordning för det.
När vi kom ner till stan och hade gått där i kanske 40 min kom vi på att det inte var nå kul, så då gick vi ett ärende åt Ewe sen åkte vi hem till henne igen. Då kollade vi på Save the last dance 2 och sen åkte jag hem.

Har inte hunnit göra så mycket annat idag, jo, jag har ju tränat nu på kvällen såklart och det var kul som vanligt förutom att jag fick jätteont i hjärtat på slutet under fysen så då kunde jag inte vara med mer. Också fick vi höra 3 bra nyheter, då vart dom flesta glad hoppas jag :)
Alnö IBK, that's the way it is <3

Skit, kan inte lägga in nå bilder, så ni vet!
Skriver mer imorgon, ska göra något annat nu,
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0