I write sins, not tragedies

Det var mycket roligt, jobbigt och skönt att träna imorse, nu har jag gjort något bra idag också. Fast jag har ju gjort mer bra också, vi var  ju på stan efter att vi hade tränat och gjort oss iordning oså, där införskaffade jag mig en BH och ett par trosor, mucho fint. Då blev jag glad, det vart även Madde för hon införskaffade sig ett par jättefina stövlar och en hudlotion. Man blir helt enkelt glad av att shoppa, fast det är ju inte bra att alla pengar försvinner på en gång. Jag trippade ju runt i staden och shoppade igår också, då blev det en mascara,  en make-upremover, en svart lång skjorta och ett par gråa strumpbyxor, wiiie. Nu har jag typ 450 kr kvar, lyckat haha, fick liksom studiebidraget igår!

Ikväll ska jag vara med mina älskisar Bea och Madde, vi ska typ ha myskväll oså, det lär ju bli så att vi ser på melodifestivalen eller nåt, då ska vi sitta och kritisera alla bidrag, moahahaha :D eller jag ska det iallafall!
Bea ska sova hos mig också :) fast vi ska ju kliva upp typ fem på morgonen eftersom att vi ska inventera med laget på citygross imorgon kl sex, jobbigt kan jag lova att det kommer bli! men vad gör man inte för laget då, vi får ju ganska bra med pengar så att vi kan införskaffa oss nya lagdresser, det ser vi fram emot!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0