It's a hard knock life

Yes, det är så kul att sitta hemma och inte orka göra någonting, verkligen, jag vill vara i skolan nu med mina goa classmates. Inte för att jag gillar skolan så mycket nu pga. att jag ligger så mycket efter men det skulle ändå vara kul att ha lite sällskap, det är så tråkigt att vara hemma just nu.

Också blir det ingen träning för min del ikväll heller, för att jag har fortfarande febeeeer, böööh gå och dööö! vi som har match på onsdag och allt, jag MÅSTE ju träna egentligen och jag VILL! men jag får inte, och det är nog bäst om jag inte gör det. Det är nog bättre att jag är hemma och försöker bli frisk. Såklart måste jag ju plugga lite snart också för att komma ikapp.

Jag måste berätta en sak som jag drömde inatt
Jag drömde att jag började på SPIN igen för att jag hade saknat dom så mycket, men det är ju sant, jag saknar klassen, stämningen, lärarna och ja, mycket! det enda som jag inte saknar är skolan, hedbergska, den gillar jag inte alls, det var nog mest det som fick mig att byta, och det var egentligen väldigt dumt. Så mycket plugg som jag har nu är verkligen en mardröm. Men jag kan ju inte byta tillbaka igen, det går ju inte. Jag trivs ju i min klass och på skolan, men jag trivs inte med allt skolarbete vi har, om allt bara kunde lugna ner sig för snart orkar jag inge mer. Jag vet inte, hade det kanske varit bättre på SPIN? det får jag aldrig veta.

Jag lägger in lite bilder från spincamp, där hade jag väldigt kul!



Jag och Natalie efter skolfotot dagen innan jag slutade. Jag saknar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0