kvällen

Kvällen blev inte som jag tänkt mig, den blev faktiskt bättre! egentligen skulle jag ju ha suttit och pluggat järnet, men innan jag visste ordet av skrev Bea till mig att hon och Julia skulle på fest i Matfors, vilken lille Dennis Strandelin hade för att han fyllde år. Jag bestämde mig rakt av att jag skulle följa med, jag menar, det är ju roligare än att sitta hemma och plugga i min ensamhet. Det som också var roligt var att Martin också var med :D han är alltid lika rolig!
Pappa skjutsade upp mig till Bea runt tio över sex och sen tog vi motorvägsbussen till stan och sedan skulle vi ta bussen till Matfors, men Martin var inte där då så vi stog där utanför bussen och stampade och till slut skrev Bea till Niklas och frågade efter Martins nummer så att hon skulle kunna ringa till han. Hon fick ett snabbt svar och sedan ringde hon och då var han bara några meter ifrån oss, haha!

När vi hade klivit av bussen stog vi och väntade på skjuts. Skjutsen var en trång epa, och mysigast måste ju jag och Martin ha haft det där bak, hahaha! flög in i bildörren och grejer!mysipysi, verkligen!
Det var en fartfylld tur till festen och när vi kom dit var det inget drag alls, vi satt mest och pratade osv.
Sedan blev det lite roligare, träffade även Annika och Nattis, kulkul!
Senare vart vi lite less och jag fick så jäkla ont i halsen så då ringde Bea till sin mamma och efter ungefär 40 min kom hon och hämtade oss. Martin åkte också med så vi släppte av han i ljusta först och sedan bar det av hemåt.

Nu sitter jag och är hungrig, men jag kan inte äta någonting för att det känns som att jag har halsfluss, jag har så jäkla ont i halsen, det går inte att förklara smärtan! kan inte svälja och det för till och med ont när jag pratar, det gör ont HELA TIDEN! men jag måste nog tvinga i mig en apelsin eller något sådant. Sedan ska jag kanske sova för att jag måste upp tidigt imorgon och plugga, sedan ska jag på röntgen i Härnösand också. Trist dag det kommer att bli imorgon.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0