long friday

Idag är det långfredag, så den här dagen kommer att vara lång. Är det inte idag Jesus dör? jag är inte riktigt insatt i det där så jag kommer inte ihåg (a).
Den här dagen har börjat rätt så bra, först av allt åt jag frukost och sen blev jag så illa tvungen att plocka och städa på mitt rum, jag hade ju liksom kläder överallt och jag lovar, det såg Verkligen ut som ett bombnedslag. Grejen är den att jag inte ens är klar, jag har ju dammsugningen kvar. Har också hunit med att duscha faktiskt och nu är jag sugen på att gå på en promenad, vilket jag ska göra också men jag måste vänta på Bea för att hon skulle kolla på nånting också är hon trött, mihi. Jag har ju saker att fördriva tiden med så det är ju lugna puckar.

Jag kanske ska berätta vad jag gjorde igårkväll?
Jo, jag var inte hos Malin som det var sagt eftersom att hennes föräldrar skulle åka bort idag istället. Så istället åkte jag till Milla och planerade att gå på en fest i ljusta. Tess kom också efter ett tag och ville hänga med. Även att Milla har tidningar från 1991, i några av dom hade milla hittat många söta födelseannonser, därav Matilda Jonsson, Martin Östberg (som förövrigt var Hur söt som helst, och niklas var med också, haha), Milla själv, Anna Lindgren, Jasmine Mchiri, Andreas Sparby och Matilda Olofsson. Det var hur kul som helst att se, också allas föräldrar hur dom såg ut, HAHA! verkligen jättekul!

Vi gick till ljusta och väntade ute ett tag tills vi fick komma hem till Emelie en snabbis, och sedan gick alla till festen, och med alla menar jag, jag, Milla, Tess, Emelie, Ewe, Kim, nån Danne och en annan kille. Det var tydligen någon tangi som hade festen, haha. Först var det jättetråkigt men sedan när det droppade in mer folk vart det roligare och roligare. Till slut hade jag riktigt trevligt faktiskt, det fanns ju några höjdpunkter där också, haha! Också var det en tjej som däckade för att ha druckit för mycket, inte en vacker syn.
Jag, Tess och Milla fick skjuts hem av Tomas runt halv 2, det var väldigt snällt.
Jag tog lite bilder också, ska lägga in dom på datorn så lägger jag upp några sen.
Kvällen var rätt trevlig faktiskt, rolig också, det är inte så vanligt nuförtiden.

Nu ska jag iallafall åka och hämta min lillebror! han behöver verkligen komma hit. Åh, vad jag hatar det här!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0