matchresultat och cpknä

Jaha, då har man spelat match då för ett tag sen och eftersom jag har blivit en sån där bloggnörd så skriver jag nu, direkt när jag kommer hem i princip, haha för mig.

Matchen gick dåligt, vi hade ingen vilja och inget tempo och inget passningsspel alls. Det var mest bara en massa avblåsningar hela tiden på klockarbergsspelare, och tog vi till vara på dom frislagen? nej, det gjorde vi inte, vi sköt rakt på dom eller så någon helt annanstans. Jag ska inte klaga nå mer nu för att det ända jag kan säga är att vi får spela bättre nästa gång, vilket är nu till helgen. Först har vi match mot Högom på lördag och sedan har vi DM på söndag så då ska det spelas två matcher där också.
Förresten, ni kanske vill veta vad resultatet blev i matchen? jo, Klockarberget vann med 1-5, tragiskt nog. Till råga på allt så kunde jag inte ge allt idag heller för att jag vet att jag har problem med mitt knä, men ändå spelar jag och det gick ju då inte så bra. Jag kunde inte spela på slutet pga det och jag vart så arg. Sanningen är den att jag faktiskt inte hade nån kämpaglöd idag. I början kände jag mig så peppad, men sedan dig den känslan, och sen har man ju folk i publiken man kan bli äckligt irri på också, då blir man ju ännu gladare, HAHA! skitkul.
Jag hatar mitt knä, och jag ska kolla upp vad det är för fel imorgon för att nu har jag haft ont i mer än två månader så det måste ju vara någonting som är fel. Jag har ju inte haft ont under den tiden, det harju kommit när jag har överanströngt det, men nu har det slagit ut tror jag.

Bara för att jag bara klagar hela tiden så ska jag säga något bra också. Snart ska jag må bra, för jag ska hoppa in i duschen och sen behandla mitt knä litegrann och sen ska jag lägga mig och sova. Det låter skönt va? jag tycker det iallafall!
En sak till! det var lite kul efter matchen, eller rättare sagt en besvikelse när man kollade upp på läktarn när klockarberget gjorde någonting för sin publik, då bröt det ut. Då sprutades det med vattenflaskan och sen åkte den i golvet, eller rättare sagt jag fick damp och kastade den i golvet, det var lite fult. Men blir man chockad och gör man allt möjligt, hahaha! det var kul, eller hur Beis? :)

En bild på några från mitt älskade lag Alnö IBK, vi ger inte upp, eller hur då ?<3
image128

Nu är det dags att säga Hejdå!
Hejdå och PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bea

haha, det var roligaste på hela matchen gumman ;)

2008-03-13 @ 11:02:40
URL: http://beis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0