min mobil är borta

Jag hann inte ens skriva Ett endaste blogginlägg igår, ledsen för det. Jag hade verkligen inte tid, först var det skola, sen var jag på stan och shoppade och kom hem lite sent så då hann jag bara städa på mitt rum, äta och duscha, sen åkte jag till ljusta. Så där har ni anledningen.

På kvällen var jag hemma hos Mackan med Mycket folk, vi skulle fira Kim och det vart jätteroligt. Han fick ett stort glas av mig och Lollo som det var en snoppmätare på, haha. Iallafall så pratade vi, spelade kort och hade allmänt kul bara, Lollo och Emil var där också, sen blev det även kul när Milla och Ewe kom och hade lite kul med oss. Vi dansade och grejade. Vid halv ett var jag typ helt utslagen, jag var verkligen jättetrött och då sa jag att jag skulle gå hem och sova, så då gick jag hem. När jag hade klivit innanför dörren kom jag på att jag hade glömt mobilen och vart tvungen att gå tillbaka (tur att det bara är mitt emot), men där fanns ingen mobil, jag letade verkligen överallt, och de flesta hjälpte mig också. Den var borta helt enkelt, men jag hoppas att den finns där någonstans iallafall, annars har nån tagit den :( och vem skulle det vara? åh, jag blir så less nu. Ska be Mackan och dom leta mer, och jag ska fortsätta leta imorgon och därmed basta!

Oj, nu börjar klockan bli mycket, ska göra mig klar nu för att jag, Malin och Madde ska gå på corepasset idag. Bussen går om ett litet tag bara. Jag skriver mer sen.

PUSS!

image115
Saknar dig mobilen :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0