on the top

Idag är det onsdag? visste ni det? jaha okej! HAHA!

Igår var jag ju som sagt på Timrå - Modomatchen, det var så underbart. Lite segt var det ju i dom två första perioderna och det såg lite mörkt ut när Modo hade ledningen med 0-2 in i tredje perioden. Det vände ju såklart när Peter Regin dundrade in 1-2 och sedan när det var ungefär en och en halv minut kvar av matchen dundrade Riku Hahl in 2-2. Ni skulle bara veta vilket drag och vilket jubel det var i publiken, speciellt klacken! det var ju en sån otroligt underbar känsla. Sen så vart man ju helt galen när Petr Tenkrat gjorde avgörande 3-2 målet efter sju minuter in i förlängningen, gud så bra man mådde då, det går inte att beskriva. Nu står det 1-0 i matcher och jag hoppas att Timrå kan vinna på bortaplan imorgon också. GO TIMRÅ !

Jag är på bra humör idag om ni vill veta, men det får ni ändå. Trots att jag har varit på skolan från kl 8 till 5 så är jag på topp! det måste man ju vara ibland också, eller?
Jag vart tvungen att stanna efter klockan två då vi slutade för att skriva på medecininlämningen och sen fixa till engelskan oså, också proppade jag i mig godis, jag, milla och mäddie, my girls!

Men snart har jag match, ska packa ner grejerna nu och sen ska vi åka och hämta upp gosbeis.
Jag hoppas att VI vinner idag. Vi möter Klockarberget, matchen börjar 20.15, det är bara att komma och kolla!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Milla

godis :O? är förbjudet slut nu ;)?

2008-03-12 @ 19:53:47
URL: http://ecwn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0