saturday night fever

Min dag har varit ganska så tråkig, har mest pluggat och umgåtts med vovven som vi har här hemma för tillfället, han heter Gibsson och är hur gosig som helst.

Jag ska berätta lite mer ingående om min tråkiga dag:
Imorse vaknade jag flera gånger, första gången var vid sju tror jag då Benjamin slog på tvn eller något, sedan vi åtta igen då han tjöt som en stucken gris, sen runt nio också måste hon ha varit, då gallskrek han och grinade för att han trodde att Felix hade tagit hans vantar som i själva verket var Felix vantar. Efter det var det Ullis tur att väcka mig, hon kom ner och frågade om jag då kunde passa Gibsson medans dom åkte och handlade senare och jag sa ja, sen fortsatte jag att sova. Sedan kom pappa ner och väckte mig för att han hade klippt ut en annons i tidningen om sommarjobb som han ville att jag skulle söka, jag sa att jag skulle söka så fort jag klev upp och efter det somnade jag om ännu en gång. Klev upp vid 11 för då orkade jag inte ligga kvar i sängen mer, jag tycker att det är jobbigt att sova eller ligga i sängen för länge på morgonen. Det första jag gjorde var att äta frukost, det blev mackor. Sedan åkte pappa, ulli och åsa och alla dom så då tänkte jag att jag kunde gå ut och gå en sväng med Gibbi, det var uppfriskande, men han drog väldigt mycket, fast till slut gick det mycket bättre!
Massa skrivande på min rapport blev det sen och mycket mys med vovven Gibsson.

Nu ikväll har jag inte gjort så mycket förutom att titta på hockey och Eva och Adam och skrivit ännu mer på min rapport (men ändå är jag långt ifrån klar) också har jag mysit med vovven, jag gillar han verkligen som ni märker.
Jag skulle egentligen hänga med Tess och Ronja ut tidigare ikväll, men dom skulle till Tomas och dit ville jag inte, och så hade jag ingen lust alls, så jag hängde med dom en bit och sedan svängde jag in på OK och köpte lite candy och sedan traskade jag hem. Hemma blev det... barnprogram! hmm, weird, I know. Det var mina småbröder som kollade, haha!

Nu tänkte jag sitta kvar här ett tag och titta på Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko som jag laddade ner för ett tag sen, det ska bli kul att se den filmen för att det var så längesen också är den så otroligt mysig.
Sen hoppas jag att någon social person vill sitta och snacka med mig halva natten så att jag får sova länge imorgon eftersom att imorgonbitti har vi ingen Benjamin hemma. Perfa!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0