verkligt

Jag hade en jättekonstig dröm inatt, verkligen. Den handlade om mig och mitt ex, och vi blev tillsammans igen. Det kändes riktigt verkligt, men HAHA! ni fattar inte hur fult det var, jag höll verkligen på tokgarva när jag vaknade. Inte för att  det är första gången jag drömmer något sånt men iallafall, det var ju så verkligt så att det finns inte. Det var lite roligt, fast på samma gång inte, det var lite tråkigt också. Men som sagt, HAHA, kan det vara mer patetiskt? allt var så sjukt också.
Intressant att veta, men som sagt jag skriver ner allt jag tänker på och har varit med om så.

Nu ska jag klä på mig och åka till skolan om ett tag, SKITKUL! inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0