who cares

Jahapp, då blir det skola imorgon då, jag vill ju inte missa någonting mer. Eller egentligen skulle jag bara vilja strunta i allt, men det kan jag ju inte göra. Jag vill ju FÖRSÖKA bli någonting iallafall, även fast jag misslyckas med allt jag gör hela tiden. Det ska bli kul att träffa klassen iallafall, och jag ska verkligen försöka anstränga mig och vara på bra humör så mycket som möjligt. Idag har jag iallafall tagit tag i min novell till engelskan så den är klar nu och jag har gjort hälften av idrotten, men springandet går ju inte så bra när jag har feber och det med hantlarna var ju bara löjligt, jag fattade ingenting jag. Rapporten får jag ta nu till veckan, samma med inlämningsuppgiften i medicinkursen.
Jag hoppas att allt kommer att lösa sig trots att allt känns surt nu.
Men imorgon blir det skola iallafall, jag bryr mig inte om att jag har feber, jag ska dit iallafall, fatta?

Också har jag ont i mitt knä, vilket jag har haft i mer än två månader nu, men imorgon ska jag boka tid. Måste verkligen kolla upp det nu, jag kan inte ens böja knät eller gå riktigt, det gör så jäkla ont då. Det kanske är någon inflamation eller någonting sånt, det tror jag.

Nä snart ska jag sova, såg att klockan börjar bli lite mycket. Jag är ju så van att få vara uppe hur länge jag vill ju.
Ska börja göra mig klar för min gosiga säng nu, jag hör den kallar på mig.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: nbe

ska vi inte göra en pluggdag? med massa gotta och faktist plugga!

2008-03-11 @ 00:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0