bläsch och lite glada miner...

Ja, så kan man ju också säga. Känner mig lite tom nu, eller jag har inget att göra som jag brukar, också håller jag på att frysa ihjäl, det är så kallt på mitt rum så jag vet inte vad.  Har också ont i armarna sen pumpen, men det går över, blir ju alltid såhär alldeles efter.

Har nyss pratat med Matilda om att göra något i helgen, det var ju längesen vi var med varandra och det är ju lite synd eftersom hon är en väldigt väldigt bra vän som jag tycker om jättemycket :)
Wiie, ska på grillkväll hos henne nästa lördag, det ska bli väldigt kul! så det ser jag fram emot.

Det är inte lätt att alltid vara positiv, men jag ska vara det! försöka iallafall, men jag tror inte att jag har något problem med det om man bortser från skolan då, men där ser det faktiskt ganska lugnt ut också.

Men jag säger bara, tummen upp! håller ni inte med?;)





Kommentarer
Postat av: Matilda

tummen ska alltid peka uppåt eftersom man måste vara positiv :)

klart vi ska hitta på något :) <3

2008-05-13 @ 22:54:24
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0