bloggtorka hela gårdagen

Det är ju skamligt, ni har inte fått läsa om min vardag, mina tankar och åsikter på en hel dag. Det beror ju främst på min lathet, men jag kan även skylla på att jag vart tvungen att plugga också, men det är ju inget ovanligt i mitt liv. Iallafall så är jag ledsen att ni inte fick veta vad jag hade för mig igår, inte för att det då var något speciellt, men iallafall.

Det ska jag berätta för er nu! såhär såg min söndag ut i korthet:
  • Klev upp kl 9
  • Var ute och sprang med Sanna
  • Duschade och åt frukost
  • Pluggade
  • Nördade dator
  • Sov
  • Pluggade
  • Såg Andra avenyn (alla 3 avsnitt)
  • Nördade ännu mer dator
Det lät väl trevligt! och det är ju ungefär så mina söndagar ser ut jämt så det är inget nytt.

Idag har jag varit på myyycket bra humör mest hela dagen, jag blev det igårkväll och det har hållt i sig! men jag är ju oftast på bra humör förstås, förutom när nåt går dåligt. Men iallafall, mina kompisar tycker att jag är sjuk, de säger att jag går på nåt :o inte för att jag gör det, men man kan väl tro det kanske.
Iallafall så har jag och min grupp gjort klart tidningen idag. Morgonen började med att vi satt oss och jobbade på artiklarna och jag började finjustera lite på själva tidningen. Sedan gick vi på lunch, fast jag åt inget, jag satt bara och stressade Elin, Madde och Matte. Jag ville att dom skulle skynda sig så att vi kunde gå på stan, haha. När dom var klar gick vi bort till gina och jag köpte en kort tunn jacka, jag vart riktigt kär i den, också köpte jag ett orange linne. Nu ska jag inte shoppa något mer tror jag, bara litegrann kanske;)
När vi var klara på stan gick vi till skolan och sedan samlades vi utanför för att gå tillsammans upp till judohallen i skönsberg! Det var verkligen jättekul där på judon, lekte massa roliga lekar! haha, och linn brottade ner mig :D
Efter judon har jag bara varit på skolan och gjort klart tidningen, den blev jättefin!

Dom hade ätit äcklig middag förut när jag kom hem, torsk! USCH! det går ju verkligen inte ner. Så jag åt rostade mackor istället, också har jag ätit nötter :) jag har ju sagt att jag måste lära mig äta fisk, men det är inte så lätt när det bara bjuds på äcklig fisk var man än är! det är ju helt sanslöst.

Ikväll är det iallafall träning! det ser jag fram emot jättemycket, hoppas det blir kul!
Nu ska jag kililila, ska packa och lite sådär.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0