det sitter i fortfarande

Jag är fortfarande hur glad som helst, humöret är på tipp topp helt enkelt. Undra hur länge det kommer sitta i x) hoppas länge, för jag vill inte vara sur, det är det värsta som finns. Men jag märker att jag nästan blir en helt annan person då det är fint väder ute, det är iallafall en väldigt stor skillnad, men det är det nog inte bara jag som tycker. Det är så skönt att sommaren snart är här, den är verkligen efterlängtad, skulle dö om det inte kom någon sommar! fast nackdelen med sommaren är ju att jag inte har fått något sommarjobb hittills, men, jag hoppas att det ordnar sig, är så avundsjuk på alla som har fått genom landstinget, visst, det kanske inte är det bästa men det är ju något iallafall?
Det är säkert jättemånga som har jobb och grejer, men jag har inte det! ni vet hur jag är, jag håller humöret uppe ändå.

Träningen gick inte som väntat, den gick mycket bättre än väntat :D! Vi fortsatte med Värsta cupen och det gick väldigt bra för Masterbunnies idag, alltså mitt lag. Vi förlorade endast en match och vann 4 tror jag, och resten vart oavgjorda. Det kändes bra, vi behövde lite poäng, även fast vi säkert kommer ligga långt nere ändå, men skit samma.

Imorgon är det nationellt prov i matte, b-delen den här gången men även sista. Jag vet inte riktigt hur det kommer att gå, men det lär väl gå sämst som vanligt xD eller nä, nu ska jag peppra! hoppas att det går BÄÄÄST :D!

Det är kul att knåpra, så ni vet.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0