efter mycket velande hit och dit

Så är jag äntligen klar! jag mena, det tog ju sin lilla tid. Och nu ska man vänta och vänta och vänta, för att Danne ska "fixa sig", det tar ju sån tid mena ja ;)

Ikväll ska jag då vara med Daniel, vi ska väl kolla på nån film oså kanske, sen vet jag inge mer xD men nåt kommer man väl på, jag har mycket på lur, *not*, men jaja det blir som det blir. Han är lite rolig och jag är rolig så det gårju ihop på nåt sätt där. Ska väl gå upp och möta han om ett tag (när han nu blir klar), för att han hittar ju inte här i lodistimrå, men det är ju förståeligt.

Men nu ska jag vara snäll och plocka in Tess kläder på hennes rum för att hon hann inte eftersom hon nyss åkte upp till lodistimrå. Snäll syster jag är ändå.

Ha en trevlig kväll, det ska jag iallafall ha :)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Milla

ihihih hoppas du hade/har en trevlig kväll :D

2008-05-16 @ 21:39:49
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0