en blandning av humor och rysare

Det här var den roligaste kvällen på länge måste jag verkligen säga, det var ju meningen att jag skulle vara med enbart matilda och vi skulle kolla på hockey och sådär. Men när jag kom dit så gick vi istället till stina och där var också elin. Vi pratade massa och sen kom vi på att vi ville hyra film, så vi gick upp till ica och köpte glass, maränger och kolasås, och elin köpte chips :D vi hyrde en rysare som verkade bra och läskig, Från andra sidan hette den. Den var faktiskt väldigt bra, men jag tror att nån höll på att skrika sönder där ett tag, och var väldigt rädd praktiskt taget hela tiden, haha, elin :D! Fast många gånger under filmen var nog alla rädd och skrek, det är ju så rysare ska vara.

När vi hade kollat klart på filmen gjorde vi inte så mycket, satt mest och pratade och hade väldigt kul. Har aldrig varit med om några med sån härlig humor, hade riktigt roligt, det måste vi göra om. Jag fattar inte varför vi inte varit med varandra så mycket förut, men det har nog bara blivit så. Fast det ska det ju bli ändring på. Så kul att vara med tilda igen speciellt :D
Jag längtar tills nästa helg, då blir det ju grillning och sådär hemma hos gotilda :D som sagt, det ser jag fram emot!

Jag kommer nog lägga upp lite bilder från den här kvällen inom kort, då jag får dom av elin förstås, den kamerakåta flickilickan! fast själv är hon ju inte med på några, och om hon är det så är det inte seriöst ! haha

Snart ska jag ta och sova, men jag tänkte bara berätta lite vad som hände ikväll, och nu vet ni det så,
jag säger godnatt för jag ska sova djupt och länge :D GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Matilda

hahaha vad gulligt du skriver :)

jag blir ju rörd <3

2008-05-18 @ 00:35:26
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0