en onödig skoldag

Imorse åkte jag till skolan så jag var där 10 över 8! men när jag kom dit så fick jag reda på att vi inte hade nån matte, för vi är ju klar med allt, så då blev man lite smått less, jag som ville sova längre. Så jag, linn och helena satt i uppehållsrummet i typ en och en halv timme, men det dög ju det med. Sedan hade vi engelska och då började vi se på en film, "Blades of glory", jag trodde den skulle vara jättedålig, men i själva verket så var den jätterolig. Lunch blev det sen och lite kikande på stan men hittade ingenting. Sen fortsatte vi se på filmen! slutet var ju så jäkla fult, haha, höll på att garva ihjäl mig.

Efter filmen gick jag, matte, madde, lollo och milla på stan. Jag köpte en vit klänning på Zara som jag ska ha på skolavslutningen, ska ta kort på den och lägga in bilden här sen. Sedan köpte jag också ett par chinos på Åhlens, mycket läckra, gillar dom skarpt. Vi gick ett litet tag till och sedan tog jag bussen hem till mamma, var där ett tag och sedan skjutsade hon hem mig och jimmy. Har bara ätit och gjort mig lite klar.

Ska snart åka ut på alnö
med sanna, det börjar bli en vana att vara där ute nu. Jag och sanna ska först till anna och sedan till ica för att köpa lite grejer tills ikväll. Efter det bär det av till matte ute på norra, ska vara där ikväll och ha myskväll med massa tjejer, det blir jag, sanna, anna, matte, lina och madde :) ska bli jättekul :D!

Snart kommer sanna ner också så nu måste jag börja bli klar.
Kanske skriver sen när jag kommer hem!
PUSS!

Jäkligt kul film, Blades of glory! får 4/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0